تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 - 11:41
کد خبر : 20931

نباید در چینش مدیران ادارات افراط‌وتفریط کرد/ صرف وقت و هزینه برای حفظ سازمان بحران فعلی ادارات است

نباید در چینش مدیران ادارات افراط‌وتفریط کرد/ صرف وقت و هزینه برای حفظ سازمان بحران فعلی ادارات است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افراط‌وتفریط‌ها در چینش مدیران ادارات و سازمان‌ها، گفت: صرف وقت و هزینه برای حفظ سازمان‌ها و نهادها بحران فعلی ادارات کشور است.

محمدصادق حسنی امروز : با اشاره به‌ضرورت استفاده از مدیران لایق و کاری در نهادها و سازمان‌ها اظهار کرد: باید مدیرانی در رأس کار قرار بگیرند که کاری باشند.

وی تغییر و تحولات در چینش مدیران فعلی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تغییراتی که اکنون شاهد آن هستیم یقیناً اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در چینش مدیران نباید افراط‌وتفریط قائل بود، گفت: متأسفانه بر بسیاری از موارد در گزینش مدیران افراط‌وتفریط می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید در ادارات و نهادهای تخصصی از مدیران متخصص و در دستگاه‌های سیاسی هم از مدیران سیاسی استفاده کرد.
حسنی با اشاره به اینکه باید سیستمی را ایجاد کرد و در آن دنبال منفعت بود، گفت: هدف ما از ایجاد سیستم پس از یکی دو سال نباید فراموش شود.

وی با اشاره به معضل فعلی بسیاری از ادارات مبنی بر اینکه کل زمان و هزینه‌های ما صرف حفظ سازمان‌ها و ادارات می‌شود، تصریح کرد: تمامی سازمان‌ها ایجاد می‌شوند تا هدفی را تأمین کنند اما در برخی از ادارات نمی‌دانند هدف اصلی چه چیزی است.

نماینده مردم رشت در خانه ملت با اذعان به اینکه بحران ما این است که ما فکر می‌کنیم تمام هدف ما از ایجاد سازمان‌ها و ادارات حفظ آن است، گفت: هر سازمانی برای برآورد کردن هدفی تأسیس می‌شود و بعد از گذشت مدتی یک‌درصدی از سازمان‌ها هدف اصلی‌شان سر پا ماندن خود سازمان می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.